15| 0
|
[Classical/World] Maria Callas - 50 Best Callas (2005) |
Genre: Classical Release Date: 01 January 2005 ℗ This compilation 2010 EMI Records Ltd. Track List: 01. Lucia di Lammermoor: Regnava nel silenzio...Quando rapito In estasi (Act I) 02. Lucia di Lammermoor, Atto Secondo, Scena seconda: Chi mi frena In tal momento (Edgardo / Enrico / Lucia / Raimondo / Arturo / Alisa / Coro) 03. Lucia di Lammermoor, Atto Terzo, Scena prima: Spargi d'amaro pianto (Lucia / Raimondo / Coro / Enrico) 04. Il Turco In Italia, Atto Primo: Non si da follia maggiore 05. Il Turco In Italia, Atto Primo: Serva...Servo 06. Il Turco In Italia, Atto Primo: No, mia vita, mio tesoro 07. Credete alla femmine...In Italia certamente (Selim/Fiorilla) 08. Il Barbiere di Siviglia: Una voce poco fa 09. Il Barbiere di Siviglia: Dunque io son 10. Semiramide (Atto 1): Bel raggio lusinghier 11. Gugliemo Tell -extrAct (De Jouy & Bis), Act II: Selva opaca 12. La Cenerentola, Act II: Non più mesta - extrAct (Angelina) 13. L'Elisir d'amore: Prendi, per me sei libero (Atto 2) 14. La figlia del reggimento (Atto 1): Convien partir 15. Anna Bolena: Al dolce guidami castel natio 16. Lucrezia Borgia, Act I: Com'è bello -extract (Lucrezia) 01. Manon Lescaut: In quelle trine morbide 02. Manon Lescaut: Sola, perduta, abbandonata 03. Sì. mi chiamano Mimì (Mimì / Rodolfo) 04. O soave fanciulla (Schaunard / Colline / Marcello / Rodolfo / Mimì) 05. Donde lieta uscì al tuo grido d'amore (Mimì) 06. Dunque è proprio finita? (Rodolfo / Mimì / Marcello / Musetta) 07. Tosca: Non la sospiri, la nostra casetta (Act I) 08. Tosca, Act Two: Vissi d'arte (Tosca) 09. Tosca, Act III: Senti, l'ora è vicina...Amaro sol per te (Tosca / Cavaradossi) 10. Madama Butterfly, Atto Primo: Quanto cielo!...Ancora un passo o via 11. Madama Butterfly: Vogliatemi bene, un bene piccolino 12. Madama Butterfly, Atto Secondo: Un bel di vedremo 13. Madama Butterfly, Atto Secondo: Con onor muore 14. Suor Angelica, 'Sister Angelica': Senza mamma, O bimbo 15. Gianni Schicchi: O mio babbino caro 16. Turandot: Signore, ascolta! 17. Turandot: In questa Reggia 18. Turandot: Tu, che di gel sei cinta 01. Orphée et Eurydice: J'ai perdu mon Eurydice 02. Alceste: Divinités du Styx 03. Carmen, Act 1: l'amour est un oiseau rebelle (Habanera) 04. Carmen, Act 1: Séguidille: Près des ramparts de Séville 05. Carmen, Act 2: Chanson bohème: les tringles des sistres tintaient 06. Carmen: Carreau! Pique! (Card Scene) 07. Roméo et Juliette, 'Romeo and Juliet': Je veux vivre (Waltz) 08. Mignon: Ah, pour ce soir...Je suis Titania (Polonaise) 09. La Damnation de Faust, Op. 24: D'amour l'ardente flamme 10. Werther: Werther! Qui m'aurait dit la place...Des cris joyeux (Air des lettres) 11. Faust: Un bouquet!...Ah! je ris (Jewel song) 12. Samson et Dalila: Printemps qui commence 13. Samson et Dalila: Mon coeur s'ouvre à ta voix. 14. Manon: Je ne suis que faiblesse.... Adieu, notre petite table 15. Manon: Suis-je gentille ainsi? ...Je marche sur tous les chemins 16. Louise: Depuis le jour où je me suis donnée https://music.apple.com/us/album ... ia-callas/696739959
购买主题
本主题需向作者支付 10 Gold 才能浏览
| |